Serpill96 30 dereceden yukarı yıkayan var mi genelde 30 dam yukarı çekme solma olur diyorlar renkliler ve beyazlılar kaç derecede yıkarsınız hep yani
Fenty Serpill96 Renkli ve beyazları 60 derecede yakıyorum her zaman siyahları 40da yıkıyorum siyahlarda yüksek ısısı da sorun oluyor çünkü beyazlarda bir sorun yaşamadım.
Nazlican Serpill96 Beyazları 60 da attığım oluyor ama aşırı kırışıyor, bazen 40 a atıyorum. 30 da bi tül perdeleri yıkarım
Mrv38 Renkileri çok lekeli değilse 40 ta yıkarım solmasın rengi diye beyazları ön yıkama yapıp 60 ta yıkarım siyahlar 30 da
Aslmom Beyazlarımı 90 da yıkıyorum hiç birşeyim çekmedi ve solmadı şimdiye kadar kar gibide beyaz oluyor🙂 Renklileri 60 ta ve siyaları 40 ta yıkıyorum.