ssari1903 karma aşısı canım normal de 12. Ayda vuruluyormuş ama sağlık bakanlığı tekrar 9. Ayda da vurulması gerektiğini açıklamış ülkeye gelen göçmenler hastalıkların çoğalmasından ötürü bize hemşiremiz öyle demişti 9. Ayda vurulmuştuk 12. Aydada tekrar dozlarını olmuştuk bir sorun isterseniz