Omurbebek Bende de var baya indirimle trendyoldan almıştım gece. Ama Ekim kasım ayında. Kızım o zman küçüktü kaldırmıştım. Dün cıkardım kızım 1 yaısnda bayıldı 😄 kendi basıyor hatta ayagına. Arada takılıyor ama benim için sorun değil. Birde kollarınınyavasca düzeltmek lazım çalıştırmadan önce ozman takılıyor.
İstoç adresi yazıyor üzerinde istanbuldaysanız yazayım.