Slmnese Merhabalar 🌺Bende bu tarz birşey düşünüyorum ama özel bir ismi olduğunu bilmiyordum ☺️ bende alman pastasının tabanını 2 kat olarak yapmayı düşünüyordum. Üstünü nasıl kapatacam diye düşünüyordum düz beyaz olarak istiyorum, üzerinede safarili kurabiye olsun istiyorum