Canım benimde kışın yatak odamın camına dışarı doğru kuslar yuva yapmıştı bende hiç cami açmadım rahatsız olmasınlar die. Derken yaz oldu kuslar yavrularını alıp gitti yuva kaldı bende temizleyeyim dedim yuvayı ayy inanır mısın nasıl o çalıları kaldırdım altında binlerce küçük küçük bitler vardı canım her yerini sardılar hemen su döktüm yıkadım bit ilacı vardı evde onu sıktım hemen.. ara ara bir iki tane gördüm camda hemen temizledim çok şükür bitti gerçekten çok kötüydü yaa.. geçen kış yine geldiler yuva yapmaya Rabbim sen beni affet dedim izin vermedim kovdum onları.. gidin ağaçlara yapın yuva yaa nie evlere yapıyorsunuz..😂