O1gencanne Kızlar 2.sezeryanım.ilktede şiddetli bel ağrısı olmuştu ilk 1-2 ay ozellıkle sonra gectı.nıye acaba bel ağrısı bukadar yoğun.sezeryan acımın onune gecıo resmen.spinal oldugum ıcn mı acaba?
O1gencanne Seda2013 eşin yapsın masaj.daha guclu oldugu ıcn elleri iyi gelıyor.ben eşime yaptırım hep.
NOG06 Bende sezeryan olalı 3 ay oldu spinal oldum o omurga kemiklerim baştan aşağı feci ağrıyor bebeğimi bile zor taşıyorum kucağımda, sebebini hala anlamadım 🫠
Mucizemxx O1gencanne benimde aynı şekil sırt ağrım çok fazla 2 ay doğum yapalı bebeğimi beşiğe koyarken alırken canım çıkıyor resmen
Emine323 O1gencanne sezeryanın nasıl geçti benim de ilki sezeryan baya ağrı çekmiştim ilkte şimdi de ikinci nasıl olacak diye düşünüyorum
O1gencanne Emine323 bana 2. De zorlanmazsn dedıler de sankı bunda daha cok yandı canım.benım acı eşiğim yüksek ama cildim aşırı hassas.hani dayanırım dayanırım sonra bayılcak gibi olurm acıdan.zaten bı kaç dk sonra sezeryan sırasında kalbım çarpıntı yapmaya başladı.gozlerım karardı.sonra dedım doktora ben ıyı değilm.geldı iğne vurdu bısey yaptı.bu sezeryanım bıraz tuhaf gecti.bebek buyuktu ondanmı bılmıom.kaburgama falan bastırdılar okuz gibi😂afedersın.içimi baya iyi temızledi doktorum.ama sonrasında kalan iç ağrısı dehşetti.bugun 3. Gunum bıraz daha ıyıym ama ilk gün ağrıdan acıdan nefesım kesılıyordu.
Seda2013 O1gencanne o yapıyor zaten ama profesyonel bi masaja ihtiyacım var gibi hissediyorum hatta önce bi hamam arkasından masaj pamuk gibi olurum bence 😂