Devushka 10 yıllık deneyimime dayanarak söyledim bunu zaten merak etmeyin gayet biliyorum sakin ✋ Ateş ölçmenin basit kuralları var tam uymayınca yanlış çıkıyor sonuç. Temassızları sevmiyorum çünkü açısı değişince değer değişiyor uzak tutmak yakın tutmak değiştiriyor pili azalıyo değişiyor ortam sıcaklığından etkileniyor kalibrasyon istiyor falan filan hastanede bile sıkıntılı cihazlar sürekli kontrol istiyor evde bebeği ölçmeyi doğru bulmuyorum. Koltuk altı uygulaması basit ama onu da tam yerleştirmek gerekli koltuk altı kuru olacak falan evimde iki tane var elimin altında birimin ölçümünden şüphelenirsem diğeriyle ölçüyorum. Tecrübeme dayanarak fikir beyan ettim illaki bu doğrudur demedim isteyen istediğini kullanır sonuçta