Kızlar adetım normalden 8 gün once oldu normalde bu kadar erken olmaz hıc ama bu ay cok stresli geçti ve antibiyotik ve agri kesıcı kullandım hamıle olma ihtimalim var mi üstüne görme falan gibi şeyler olur diyorlar ya adetlikten test yapsam doğru çıkar mi oğlum daha cok küçük o yüzden daha kendimi buna hıc hazır hissetmiyorum umarın degilimdir