Berayemre Kızlar bebeğim 2 aylık ağır bir şekilde grip geçiriyorum doktor antibiyotik verdi çocuk emzirdigimi söyledim ama bir problem olmaz dedi .
PamukPrensesannesii Berayemre bana da vermişlerdi ,boğaz ağrısı için. Emziriyorum deyince birşey olmaz dedi doktor. Ama çocuğun ishal felan olursa yada ishali cogalirsa azalt içmeyi dedi. Bende 3 gün içtim bebeğim ishal olunca tamamen bıraktım
Dimitrina_kovaceva Berayemre problem olmuyor canım sadece istersen ona bulaştırmamak için maske tak. Bir de ellerini falan güzel yıka