MyDarlingSon hiç bilmiyorum valla ama tadım diye boşa dememişlerdir heralde sadece tadına alışması için veriyoruz şu an sonuçta öğün yerine değil o yüzden sıkıntı olmaz bence. Hem ilerde öğün olarak sebzeleri haşlayıp vermicez yine et suyu tereyağı falan derken lezzetlencek o zaman yerler inşallah 😬