Snmyvzgks 6.ay kontrolüne gittiğimde hemşire bingildagin kapandığını söyledi ama gelişimi iyi baş çevresi normal dedi.kapali olması sorun mu başına gelen varmı.
Neslihan-55 Snmyvzgks erken kapanmasını bir arkadaşıma doktor d vitamini eksikliğinden ilacı düzenli kullanmadığı için olmuş demiş
Snmyvzgks Neslihan-55 ben düzenli kullanıyorum hatta hemşire d vitaminini kes o erken kapanmasına sebep olabilir dedi.ben doktorumuza sordum hemşireye kızdı nasil yanlış bilgi vermiş dedi