Hanımlar bebeğim 17 aylık. Ella kullanmak zorunda kaldım ve en az bir hafta emzirmemem gerekiyormuş. Sadece sabahları ve gece uyurken emiyor ve aslında emzirmeyi de sevemedim kesmeyi düşünüyordum. Bir hafta sonra tekrar mı başlasam 2 yaşına kadar devam etsem ya da tamamen kessem mi çok kararsızım. Vicdan azabı da yaşıyorum. Yeter mi acaba bu kadar emdiği bilemedim. Doktorumuz 1 yaşından sonra çok da elzem değil aslında anne sütü demişti ama az da olsa ilaç niyetine emzirmeye devam etmiştim.