Leyla6327 https://resimyukle.io/r/k3GbicgbPs Kızımın ilk yaş doğum günü partili aile arasında gayet eğlencelidi resim linkte 2 yaş doğum doğum gününü sizce nasil yapmalıyım yine parti tarzı mi yoksa küçük bir pasta ve onu eğlendirmeye yönelik geziler (hayvanat bahçesi işte oyun parkları tarzı ??) Veya varsa tavsiye yazabilirsiniz şimdiden tskler
Nilican Leyla6327 bizim de yaklaşık bir ay sonra 2 yaş doğumgünümüz var 1 yaş kadar masraf yapmamak, ama kutlandığını bilsin kadar biraz süs aldım . Maşa yı çok seviyor onun figürleri balonları falan inşallah düşüncemiz bu şekilde