Bebeğim 3 gün sonra tam 7 aylık oluyor 5. Ayda ek gıdaya başladık sadece mama yediği için ilk zamanlar yiyordu ama şu 2 aydır yemiyo herşeyi reddediyor ağzını ktleyip ağlamaya başlıyor kaşığı görmesi yeterli ağlaması için ben mi yanlış bişey yapıyorum diyorum bu durum beni strese sokuyor ama normal mamasını içiyor onda problem yaşamıyoruz ne yapıcam çok çaresizim gerçekten