Anne112 Merhaba, 10 günlük bebeğim var uykusunda inliyor kıvranıyor rahat uyuyamıyor. Sizin bebeklerinizde de böyle bir durum olan var mı
AHFKASAP Anne112 Muhtemelen gazı vardır. Emzirdikten sonra gazını mutlaka çıkartıp yatırın. Gaz üstten alta indiğinde çıkarması daha zor oluyor.
Berra Anne112 mrb benımde bebegım 7 günlük aynı sorun bendede var sabaha kadar memeye yapısyor kıvranıyor ınlıyor besıgınde ıkı damla aldım zınco birse harwey bısıye yaramadı. Sımdıde bıogaiga dıye vur damla aldım. Onu denıcem. Gecmıyor bor turlu yarım saat uykuyla ayaktayım
Pnrdnzysfars Benimki de ayni 39 günlük uykuda sürekli sanci cekiyor gibi oluyor uyandi diye gece kac kere kalkıp bakıyorum ama gozler kapalı.
Potok Pnrdnzysfars kaçıncı ayda gecti böyke uyuması benimkide sürekli kıvranıyor uykuda hep gaz cıkarmaya calısıyor
Pinardefne Hergün sabah beşte kıvranıyor ıkınıyor iki üç dakika sonra uyuyo 5dakika sonra gene ıkınmaya başlıyo karnını ovuyorum bişeler yapıyorum emiyor emerken en sonunda kakasını yapıyo şükür