14 aylık kızım grip oldu. Öğleden sonra doktora gideceğiz randevu aldım. Nasıl yemekler iyi gelir? İştahı pek yok. Tavuk suyuna çorba yapsam iyi gelir mi? Eşimle ben de hastayız 🤧 Bu zamanlarda aileden uzak olmak çook canımı sıkıyor. Şimdi annemin yanına gitmek vardı 😓 İlk defa böyle hasta oldu daha önce sadece ateşlenmişti o yüzden ne yapacağımı da bilemiyorum