Merhabalar tecrübeli annelerim👋
Bebeğim 9 aylık bundan 10 gün önce bebeğim gribe yakalandı ve sanırım 2 haftadır hiç bir şekilde birsey yediremiyorum. İshali de vardı fakat 2 günde kaka da yapmadı . Uyku desen zaten oda gitti bu bir atak mı yoksa huyum değişiyor ? Hala dişleri de cıkmadı. Yemesi için ne yapabilirim gün gün eriyor sanki yavrum 🥹