Herkese merhaba kızım 3,5 yaşında şuan 11 aylıkken bronşolit olmuştu odur budur en ufak bir grip ciğerleri iniyor antibiyotik ve buhar almadan maalesef iyi olmuyor. Bu nedenle çocuk immunoloji bölümüne gittik birkaç kan testi yaptı ve ekimde tedaviye başlıyoruz dedi.4 tane ilaç verdi. 1 çiğneme tableti, 1 şurup, 1 burun spreyi, 1 inhaler turuncu olan ama ben ilaçları kullanamadım daha sanırım başka bir uzmana daha götürüp ondan sonra başlayabilirim. Böyle bir tedavi kullanan var mı? Bu tedavi işe yaradımı