ErvaNil merhabalar bebeğim 2,5 aylık ve kolik hipp combiotc kullanıyrdk kabız yaptı celia diye bir mama önerdi doktor oda ishal yapıp cok gaz yaptı sizce ne kullanmalıyım
Oilknur11 ErvaNil bebegime bende hipp almistim aynı sekilde kabız yaptı simdi aptamille devam ediyorum gayet iyi memnunum kabızlığı da hemen düzeldi mamayi degistirince
E_A ErvaNil benimde bebeğim 2 buçuk aylık doğduğundan beri gaz ve kabızlık problemimiz vardı sma comfort kullanıyoruz şuan gayet memmunum bebeğime tek iyi gelen mama bu oldu.
krmgldn ErvaNil Bebelac Gold kullanıyordum nedendir bilmem suda erimiyordu. Gaz problemi yaşamadım ama içeriği de çok temiz değil. Dr ya hipp yada sma optipro demişti. Optiproda prebiyotik de var bu yüzden ona başladım ve aşırı memnunum hem kilo alması açısından gayet besleyici hemde ne gaz ne kabızlık yapmadı. Bu arada mamaya basladiginizda aynı anda prebiyotik desteği verirseniz düzenli sorun yaşamazsınız bağırsaklara da iyi bakteriler yollayarak düzene girmesini saglarsiniz
E_A Benimdunyamm mamayı kullanmaya başladıktan sonra kendiliğinden düzeldi birde günde bir kez mamasına zeytinyağ ekliyorum bir tatlı kaşığı