Benimde geçen ay dişim agrimisti. Hemen şehir dışında oturan annemi çağırdım. Gunduz süt sagdim dolaba koydum. Neyseki gittiğim yer geceleride açıktı. Gece 11 de bebeğim derin uykuya geçince anneme biraktik. Eşimle hemen gidip yaptırdık. Kızım 4 aylık şu anda. Hiç bı sıkıntı olmadı. O iğnenin etkisiyle gelince deliksiz uyumuşum hatta. Ama doktorum parol dan başka bişey kullanamazsin hepsi süte geçiyor demişti. Bende iltihap yoktu ama tabi