Bebeğim ile cumadan beri hastayız o iki gün sonra toparladı ama ben hala iyileşemedim cumadan beri de ne zaman emzirsem bi 10 15 dk sonra su gibi çıkarıyor hepsini 😢 gün içinde keyfi yerinde kusması dışında bişeyi yok gibi o yüzden benden mi kaynaklı diye düşündüm ara ara ateşim çıkıyor sütten ona dokunur mu yaşayan bilen var mı 😔