Arkadaşlar merhaba ben ailem yüzünden okul okuyamadım açık öğretime kayıt oldum okumak kendi ayaklarım üzerinde durmak istiyorum rabbim tüm isteyenlere nasip etsin inşallah fakat merak ediyorum açık öğretimden okuyup meslek sahibi olan var mı ne yapmalıyım sizce çocuk gelişimi hariç hangi bölüm tercih etmeliyim ayaklarım üzerinde durup kendi paramı kazanmak istiyorum ne gerekirse yaparım Allahın izniyle ama merak ediyorum işin sonunda meslek sahibi olan var mı herkes imkansız çok zor falan diyor