Merhaba, regl diye düşündüğüm ama su gibi ve durmayan bir kanamam var. Az önce fark ettim ki karnımda yeşerme olmuş. Bu tip bir durum yaşayan var mı? Herhangi bir acı ve hassasiyet yok. Darbe almadım.
Doktora giderim fakat bulunduğum yerde sağlık hizmetleri biraz sıkıntılı. En azından ne ile karşı karşıya olduğum hakkında biraz fikrim olursa il değiştirebilirim.
Teşekkür ederim.