Yaso1_ Kızlar normal doğum yaptım 27. Günüm kanamam 10. Günü bitip akıntıya dönmüştü bugün tekrar kanama başladı adet kanaması gibi neden böyle oldu başına gelen var mı
DlrOzn Yaso1_ Benim kanamam 50 gün falan sürmüştü ama bazen tamamen kesiliyor gibi oluyor sonra tekrar hiç olmamış gibi devam ediyordu ben normal olduğunu düşünmüştüm
Birberenannesi Yaso1_ 40 güne kadar normalmiş canım benim de öyle doktorum normal dedi. Hatta 2 ay sıkıntı yapma 2 ayın sonunda devam ederse gel dedi.
Hafizeee35 Benim kanamam tam 40 gün sürdü . Sonrasında 1 hafta kadar olmadı ara ara tekrar gelmişti canım ama normal dedi doktorum . Sürecini takip et içine sinmeyen durum olursa mutlaka git doktoruna . Geçmiş olsun