Kızlar 6. Aya girdik ek gıda mama çok güzel yiyordu son bir haftadır ağzına bile almak istemiyor biberonu ve hiçbir şeyi normalde 7-8 saatte 2-3 defa mama içen çocuk şimdi bir defa bile içmek istemiyor , 2 no mamaya geçtik aptamil inanılmaz gazı oluyor acaba mamadan mı? Ek gıda gaz yapacak hiçbişey vermedim