Akalinbetul_8 Kızlar mesala acı turşu yedim ve bagırsaklarım affedersınız cok çalıştı şimdi oglum süt emerse o da mı öyle olack(unutup yedim linçlemeyin)
Defnemm2022 Bende 40 çıkana kadar dikkat ettim yedim ama kontrollü yedim bide bebeğim çok gazlı bı bebek degildi bı sıkıntı yaşamadım test et mesela bugün sarımsak ye ertesi gün rahatsız ediyor mu bebeği kontrol etmiyorsa rahat rahat yersin sonra