Aselduru88 Kızlar yazlıkları kaldırdınız mi kayseride yaşıyoruz 1 haftadır filan uzun kollu giyiyor kızım merak ettim.
Laden Aselduru88 istanbulda yaşıyoruz çoktan kaldırdım yazlıkları. Geçen hafta bir iki gün hava sıcaktı giydirecek şey bulamadım ama olsun😁
The_Ana Aselduru88 ben hiç kaldırmıyorum bizim ev yaz dışarı kış olsa da Çünkü evimiz yerden ısıtmalı ve çok kalın giymeyi sevmiyoruz evde yazlık dışarda kışlık giyiyoruz daha doğrusu 😃
ZeynepinAnnesiiiii Aselduru88 bir soğuyor bi isiniyor geceleri serin gunduzleri sicak oluyor bende Kayserideyim
Denizzz88 Aselduru88 hayır daha kaldırmadım izmirde o kadar aşırı soğuk yok haftasonu denize girilcek hava vardı hatta anca soğumaya başlar
BARTUMOM Aselduru88 istanbul bu hafta çok sıcaktı altına uzun pijama üstüne kısa kol giydiriyorum zaten evim çok sıcak oluyor yaz kış kısa kol giyiyoruz oğlumuda öyle alıştırdım uzun kol giydirince ağlıyor çıkar diye sevmiyor