Aynı durumdayız. Maalesef bizde memede uyuyoruz. Dün akşam ilk defa uyurken meme vermedim. Normalde 9 da yatağa gireriz. Yarım saatte uyuruz. Dün akşam 9 da yatağa girdik uyuduğumda saat 23:30 du. Çok ağladı 😔 bende çok üzüldüm vermediğim için. Kızım 18 aylık. Benimde 1,5 ay sonra doğumum var. Artık bırakmamız gerekti.
Sırtına pışpışladım.
Ayağa salladım.
Kucağıma aldım.
Ama nafile. En son uyku rukyesi açtım. Artık çok yorulduğu için ayağımda uyudu. Az önce kalktım meme istedi tekrar 😭