Nisanida canim çoklu besin alerjimiz var ilk olarak süt diyetini açmaya başladım doktorumla birlikte hareket ediyoruz . İlk kek yaptım sütlü 5 gün sürüyor . Önce bı lokma artırarak 5. Gün sonunda 1 dilim kek yedim . Bu arada çocuğuma hergun alerji şurubu veriyorum doktor öyle söyledi çünkü… 2. Hafta tereyağına geçtim onu da artırarak yedim bı çay kaşığı ile başlıyorsun ondada . İster pilav yap ister ekmek kizart üzerine sür. 3 hafta peynir önce bı lokma ile başlıyorsun 5. Gün bı kibrit kutusu büyüklüğünde oluyor zaten. 4. Hafta yoğurt 1 yemek kaşığı ile başlıyorsun 5. Gün 5 kaşık oluyor. Şimdi sadece süt içiyorum ilk çay bardaginin dibi kadar sonra yarım çay bardağı sonra 1 çay bardağı sonra yarım su bardağı en son 1 su bardağı olacak yarın son günüm benimde yoğurt ve sade süt içerken oğlum biraz kabardı şurup içmesine rağmen ama doktor üzerine gitmemiz lazım diye biraktirmadi tadimlari . Bu arada haftası biten besini yemiyoruz bişey olmadi diye çünkü tepki verirse hangisinden olduğunu bilmek için… Umarım yardımcı olmusumdur ❤️ bana da dua ederseniz sevinirim yarından sonra yumurtaya gecicem . Daha çok besin var önümde sonra oğluma sıra gelecek falan benim yolum uzun 🙂