Merhaba anneler. Bebeğim 12 ay 24 günlük.
Normalde geceleri ilk uykusundan 2 saat sonra uyanır formül mama içer ve çok ağlamadan uykusuna geri dönerdi. Ama son bir haftadır ilk uykusundan öyle bir ağlayarak uyanıyor ki canı yanıyor sanıyoruz. Dün gece mesela 45 dk bağırarak ağladı asla sakinleştiremedik. Dün uyumadan önce kaşık maması hazırlamıştım belki karnı doymuyodur diye. Uyuduktan bir buçuk saat sonra uyandığı için mama da veremedim tekrar. Acaba uyandığında mama alışkanlığı olduğu için mi o kadar ağladı? Yani mama vermedik diye. 1 ay önce emziği bıraktık hiç bu kadar ağlamamıştı.artık emzikten mi diye düşünerek gittik emzik verdik tekrar onu da almadı.acaba bu gece beslenmesini kesiyoruz sandı da onun ağlaması mıydı? Diş çıkarmıyor baktık. Çok fenaydı çok insan üzülüyor da. Fikri olan anneler bekliyorum😌