Iremvrgn-11 Bircaykoyicelim teşekkür ederim su pek içmiyor bardakla veriyorum zaten doğduğundan beri biberon emzik tutmadı 😊
Bircaykoyicelim Iremvrgn-11 rica ederim 😊. Benim bebeğim de emzik almadı. Şu isterse verirsiniz. İstemezse zaten öyle alışır. Bende biraktırırken su vermedim.
Merihh Iremvrgn-11 arkadaşların dediği gibi çok ağlıyorlar yani dayanıp emzirmeyince bir iki gün sonra alışırmış ama ben yapamadım
Iremvrgn-11 Merihh Bende yapamam uykum bölünsün ama çocuğum çok ağlamasın zaten 2 yaşında memeden keseceğim 🥲