Deletedmom_62
Irmakprensesinannesi
çok az akıyor bi kere ben bi içtim zor çektim çocuk da bunalıyor bırakıyor deliğini biraz genişlettik rahat ettik ama hala sanki seri içemiyor gibi bugün eşime biberonun deliğini biraz daha genişlettirdim zaten kafasını destekliyorum hızlıca aksın da içsin şu son bir kaç gündür istem dışı kilo bile vermişim kan ter içinde kalıyordum biberon başında beklerken 😊
İşte bizde 3. Aya girdik tesadüf eseri burda gördüm 3. Aylarda da orta akışa geçildiğini lansinoh biberon almıştım 6 aya kadar kullanılır dediler eşim kardeşinin biberonu delip içirdiğini söylemişti delelim demişti de ordan aklıma geldi artık 6 ay boyunca aynı biberonla içmesi imkansız zaten çok yavaş akıyordu
S_x_w çünkü kızım hızlı çekince karnı daha çabuk şiştiğinden mamayı bırakıyordu 🤷🏻♀️
Hiç o açıdan düşünmemiştim gerçi benim kızıma full artı full hızlı akış versek de gene yavaş içecek gibi görünüyor zaten zar zor besliyorum geldiğimiz yeri biraz daha genişlettik ama gene bildiğini okuyor yavaş yavaş içmeye devam ediyor 😅 neyse en azından geceleri uykulu seri içer artık usandım doktora söyletip ek gıdaya erken geçmeyi planlıyorum meme zaten almıyor sağıp veriyorum resmen uyuduğu anı gözlüyorum uyusun da hemen besliyim diye☹️