Kaybettigim bebeğimde adetimden 1 hafta önce kanamam başladı.ama adet kanı gibi değildi.cok koyu çok yoğun ve azdi bebek dusundugumuz için acaba mi dedim evde test yaptım çift çizgi çıktı.hemen doktora gidip kan verdim hamile olduğumu öğrendim.ama ne yazikki onca iğneye ilaca rağmen 3 ay dayanabildi bebeğim 2li teste diye gittim kalbinin durduğunu öğrendim