Busraogrt Kızlar normal doğum sonrası dikişler aldırılıyor mu yoksa kendiliğinden mi düşüyor doktor 15 gün sonra gel dedi alalım ama ben normal doğumdan sonra dikiş alınmıyo diye biliyorum bilgisi olan var mı?
nrsdk Busraogrt 15 gün sonra ultrasonla bakar rahime toparlanmıs mı diye benim öyle olmustu. Dikişler kendiliğinden düşücek demişti öyle de oldu zaten ama tabi simdş en iyi doktorunuz bilir
Busraogrt nrsdk teşekkürler canım giderim inşallah korkudan gitmek istemiyorum resmen kabus gibiydi doğumum 🥲
atlasert Benimde dikişler kendiliğinden düştü 1 hafta sonra kontrole çağırdı dikişler düşmeye başlamış devam edecek kendiliğinden düşer demişti öyle de oldu
Busraogrt atlasert benim bi tane düştü ben mi fark etmedim bilmiyorum 15 gün sonra gel dikişlerin düşmemişse alalım demişti
nrsdk Busraogrt hayır kanamam vardı zaten hiç bakmadı dikişlerime falan kendileri düşücek sabırlı ol bekle dedi bana ben de bekledim düştü zaten 1 aya yakın hepsi