Arkadaşlar 2.5 ay önce doğum yaptım kemiklerim ve bütün eklemlerim aşırı ağrıyor ve geçmek bilmiyor. D vitamini, b12 kan hapı magnezyum a başladım 1 haftadır içiyorum ama bi fark yok. Ve emzirdiğim için iki kolum omuzum el parmaklarım beter durumda yatarken ağrıdan uyuyamıyorum. Böyle olan var mıydı aranızda? Varsa neler yaptınız yardımcı olur musunuz?