Merhaba kızlar. Geçen hafta buraya iki tane post açtım biri kaynanam bebeğime bakacaktı vazgeçti diye diğeri de bakıcı maaşlarını sormuştum. Cevap yazanlara çok teşekkürler. Annemin bir komşuyla anlaştık gibi. Çocuk bakma ücretleri çok çok değişken 1500 veriyorum diyen de 8000 de. Benim çevremde ev hanımları 3000 gibi bir paraya bakıyorlar genelde ben de oradan açtım kapıyı. O ben asgari ücret gibi düşünmüştüm dedi ama sonuçta evden çalışacak ve tam mesai değil. Eşim erken geldiği günler erken alacak vs. Gelecek hafta alıştırma sürecine başlayacağız. Yine tüm gün gelmeyecek işe başladığımda da iki ay haftada 4 gün çalışacak süt iznimden dolayı. Ben de yılbaşına kadar 3500-4000 TL verip yılbaşında zam yapmayı planlıyorum. Yani bu işler çok zormuş onu fark ettim hem çocuğuma bakacağı için çok para vermek istiyorum ama çalışmaya ve paraya da ihtiyacım var çünkü aylardır sürekli altın vs bozarak idare ettik. Durum böyle belki fikrini paylaşmak isteyen olur diye yazdım yine😊🍭