Kızlar ben okulumu ailem yüzünden okuyamadım ama çok hevesliyim 24 yaşındayım açık öğretim liseye kayıt yaptım kendime güveniyorum fakat merak ediyorum açık öğretim okuyup meslek sahibi olan var mı? Hangi bölümü tercih etmeliyim ataması kolay hangi bölüm var hemşirelik zor mu imkansız mı? kendi ayaklarım üzerinde durmayı çok çok istiyorum rabbim tüm isteyenlere nasip etsin inşallah