Gribal enfeksıyon oldu. Doktora gıttık doktor asıst surup yazdı hafıf balgamı var öksurukle atsın dedı. Eve geldık cocugum ateşler ıcınde kıvranıyo egıtım arastırmaya gıttım ordakı doktor baktı kulagında enfeksıyon oldugunu söyledı asıstı sakın kullanma hemen antınıyotık kullan dedı ve antıbıyotıge basladık😭 üç gün boyunca bacaktan ıgne yapılıcak