Bende aynı dertten muzdarip im. 7 aylık oldu ne çorba ne kahvaltılık ne meyve püreleri yemiyor, aptamil formül mama içiyrm emzirmyrm gittikçe zayıfliyor anlamadım birtek benım çocuğum mu böyle her gün de yedirmeye kalksam ilk defa vermişim gibi tepkiler veriyor