Zehrahuma
Benim babamın ilk dişi 4 aylıkken çıkmış 😌 Kızımın da 4 aylıkken beyazlamıştı patlayacak gibi duruyordu herkes dedesine çektiyse demek ki erken çıkacak dişleri dedi 😌 Yani daha çıkmaz diyenlere bakmayın siz, çıkabilir. Gerçi kızımın ilk dişi 7 ay 5 günlükken çıkmıştı. Sizinki de hazırlık yapıyor belli ki 😌 Çizgi gibi bir şey dediğiniz dişin uç kısmı olabilir. Hafif yükselti gibi durur. Parmağınızla da hissedebilirsiniz.