Kızlar merhabalar iyi geceler, Öğretmenim ve yarım gün çalışıyorum derslerim sabahtan öğleden sonra evdeyim 24 aylık canım kızımı kreşe vermeyi uygun gördük daha önce oğlumda oraya gitti kreş müdürünü ve öğretmenlerini tanıyorum güveniyorum ama işte analık dokunsalar ağlayacağım😭 bakıcı istemiyorum çünkü tek bir kişiyle tüm gün evde vakit geçirmesindense daha profesyonel bir eğitim yuvasında olsun istiyorum. Bana bişey söyleyin beni bi motive edin benim gibi olanlar bi ses verin