Melek_Eymenim 3ay3 günlk oglum dogdugundan beri dilini dışarıya çıkarıyo bu ara fazla yapıyo arada sanki bişi çigner gibi yapıyo dilini dışarı çıkarması normal mi
biranne1 Melek_Eymenim benim bebeğim de yapıyor sanırım kusacağı zaman yapıyor doktorumuz normal dedi
sedaykn 4 aylık kızım diliyle oynuyor hep ağzında. Çiğneme de başladı. Ağzına bir şey attı diye korkuyorum arada 😂