Kızlar selamlar bu kadar hanım varken sormak istedim belki basına gelen vardir😅 dün marketten paketli köftelerden aldim. Normal buzdolabına attım 2 3 gün icinde yaparim diye. Normalde hep buzluga atarim neden böyle yaptim bilmiyorum. Ama tarihi 03.10 da sonmuş bu kadar erken biteceği aklıma dahi gelmedi
Normalde hep bakarim skt’lere ama atlamışım. Yani dün aldim bugün bitmiş tarihi. Yarın yapsam sizde bir sıkıntı yaratır mı?