11 aylık bir kızım var ve bizde alkış bay bay yapmiyoruz ama bin masallah çok zeki ve akıllı bir kız çocuğu ☺️ etrafındaki herşeye çok dikkatlidir ve en önemlisi hemen kavrar lakin bu tarz taklit yapmayı sevmiyor 😅 Ben hiç bı rahatsızlık olarak veya gelişim geriliği olarak düşünmedim çünkü bu gibi ufak şeylerle bunu ayırt edemeyiz ☺️ Canı ne zaman isterse o zaman yaparlar