Aycnn- benim kızım da 6 aylık, her ay yeni bir huyu oluşuyor. Bence kendiliğinden geçecektir canım, bırak kuzu öyle uyusun 😍 ben her ay ortaya çıkan garip huyuna adapte olmaya çalışıyorum. Sonra kendiliğinden geçiyor çünkü. Bir ara sadece ayakta gezerek emiyordu mesela. Ayyy belim kopuyordu. 2-3 hafta sürüp geçti.
Başlarda her garipliğine direnip normale döndürmeye çalıştım. Baktım hem ben yıpranıyorum hem de kızım. Saldım artık, o neyi nasıl yapmak isterse öyle yapıyoruz.