Kızlar 2 yasında oglum var, 20 gunlukte ikinci oğluşum vR, ilk oglum bebek geldıgınden beri cok yaramaz oldu , kıskanmadıgını sanıyordum ama bu bi haftadır hem bebegi öpüyor bazende vuruyor bianda, yaramaz oldugu için kızmıyorum ama onun kendını kötü hissetmesini istemıyorum kıyamıyorum ona , napmam lazım iyi hissetmesi için, lohusa halimle oglum için hergun aglıyorum eksik hissedıyormu diye,