Bebeğim 8.ayına girdiğinden beri gece 1-2’ye kadar uyumuyor gündüz Kısa uyusa bile duş aldırıyorum uykusu var biliyorum esniyor gözlerini kaşıyor ama aynı zamanda birden enerji doluyor çığlık atıyor uykuya direniyor 8.ayda uyku gerilemesi oluyormuş geçiyor mu yoksa kalıcı mi🤒😮💨