2 ayımız yeni bitti ve inanılmaz yorgunum mutsuz ve endişeliyim sütüm kesilcek diye korkuyorum 😢 asla memeyi almıyor emzige saldırıyor tutuyor ama mememi tutmuyor ağzına koyduğum an çıldırıyor sorunumuz sadece gaz mi diye yarın rutin kontrolleri yaptircaz kan idrar ve kaka testi umarım herşey temiz çıkar Allah’ın izniyle mama vermek istemiyorum sütüm olduğu sürece çok yoruldum derdini anlayamıyorum üzülüyorum ağlıyor elimden bişey gelmiyor 31 yaşındayım hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim kendimi….😢