Dimitrina_kovaceva okuyor ilklerini yazıp fotoğraf video çekiyorum bol bol. Beğendiğim güzel fotoları bastırıyorum. Ayak izi doğum belgesi hatta hastanede bileğine taktıkları hastane bilekliği göbek bağı hepsi duruyor.
okuyor Dimitrina_kovaceva ben de göbek bağını sakladım ama büyükler hep gömmüşler. Ne yapsam bilemedim 😀
okuyor Mminigimm ben anı defterinde beğenmediğim sayfalara fotoğraf yapıştırdım 🥰 öyle yapabilirsiniz.
okuyor Nilunas ben de böyle 2 defter tutuyorum. Biri günlüğü gibi. Diğeri de ara ara hislerimi yazdığım 🤩
Dimitrina_kovaceva okuyor benimkini üniversiteye gömmüşler tuttu ailede doğru düzgün okuyan ilk kızım 😅 mesela dayımınkini kaybetmişler. Dayım hep ortalıklarda boş gezer 😅😅😅 inanıyorum. Evde kalsın diye eve gömdğm ben 😅😅😅
okuyor Yenidoğan fotoğraf çekimi yaptırmamıştik. 1 yaşında hatıra kalsın diye yaptıracağız. Albüm şeklinde. Bir de vesikalık cektirecegiz. 🥰
okuyor 1 yaş için tuvale el izini alacağız. Her yaşında yapmayı planlıyoruz. Odasının duvarına asacagiz alt alta. Küçük kare tuval kullanacağız. 1 yaş annelerine de fikir olsun ✨ Fikir Pinterestten.