Kızlar 4 yılı devirdik ama koltuklarım aşırı milattan kalma gibi eskisi yıprandi ve çalıştığımız için eve sadece yatmaya geliyoduk şurda 2 senedir oturma odasını aktif kullanıyoruz ve markalı bir yerden almıştık neyse şart artik değiştirmeyi düşünüyoruz hoşunuza giden veya memnun kaldığınız bı model varsa benimle paylaşır mısınız